English info
-

Kalendář akcí

Náš facebook
Náš RSS kanál
Ptejte se knihovny

Nejčastěji kladené dotazy k provozu knihovny


1. Dostanu se v současné době do knihovny?

Je nám líto, ale knihovna je z důvodu nařízení Vlády ČR a Protiepidemického systému PES do odvolání pro veřejnost uzavřena.


2. V jakém režimu tedy knihovna funguje?

Knihovna má sice zavřeno, ale v provozu je naše Knižní okénko, které se řídí platným stupněm PES (4. stupeň kontaktní; 5. stupeň bezkontaktní okénko). Stále si tak můžete knihy a další dokumenty půjčovat, ovšem je třeba si je dopředu objednat. Jakmile bude vaše objednávka vyřízena, spojí se s vámi knihovník a domluví s vámi konkrétní datum a čas vyzvednutí objednávky. Objednávat můžete knihy, časopisy, deskové hry, hudební CD a audioknihy.

Knižní okénka fungují také na pobočkách Jiráskova a Kostelec.


3. Jak si mohu knihy objednat?

📞 Zavolejte na číslo 554 610 905

📧 Napište nám na e-mail knihovna@knihkrnov.cz

📖 Objednávku můžete vytvořit sami prostřednictvím vašeho čtenářského konta na http://katalog.knihkrnov.cz

📋 Můžete také vyplnit on-line formulář, pokud si nevíte rady s výběrem a my podle vašich preferencí něco vybereme - https://forms.gle/BNWdxBCnCi3FaRV7A

📫 Seznam ve fyzické podobě nám můžete vhodit i do schránky nebo biblioboxu, v tomto případě nezapomeňte uvést vaše jméno a příjmení

Kontakt na pobočku Jiráskova:
554 637 172
lhotanova@knihkrnov.cz

Kontakt na pobočku Kostelec:
774 555 784
trojkova@knihkrnov.cz


4. Mohu knihy i vracet?

V případě hlavní budovy knihy vracejte pouze prostřednictvím biblioboxu (do boxu nevracejte deskové hry, hudební CD a audioknihy), v případě poboček Jiráskova a Kostelec lze knihy vracet prostřednictvím Knižního okénka.


5. Jak je to s knihami, které mám doma a měly už být vráceny? Nedostanu upomínku?

O aktuální výpůjčky se bát nemusíte, vše jsme prodloužili do 22. ledna 2021. V případě, že knihovna bude i po tomto datu uzavřena, vše opět prodloužíme.

Po dobu uzavření knihovny je veškeré generování sankčních poplatků pozastaveno. Již vygenerované sankce jsou zmrazeny a nedochází k jejich dalšímu navyšování. Toto se týká jak upomínek, tak rezervací.


6. Co když mám u vás dluh?

Ať už se jedná o registraci, upomínku, rezervaci nebo MVS, můžete poplatek zaplatit po znovuotevření knihovny.

Pokud byste nechtěli čekat a chcete mít vše v pořádku, můžete poplatek uhradit bankovním převodem na účet knihovny č. 153456789/0300, do poznámky platby vždy uveďte vaše jméno a příjmení a číslo čárového kódu průkazu


7. Fungují služby jako kopírování, tisk nebo skenování?

Je nám líto, ale tyto služby nejsou až do odvolání poskytovány.


8. Co mám dělat, když mám nevyzvednutou rezervaci?

Rezervace na vás počká do znovuotevření knihovny nebo si ji můžete vyzvednout v Knižním okénku. Pokud se rozhodnete pro druhou možnost, dejte nám dopředu vědět a my s vámi vše domluvíme.


9. Mohu využívat službu MVS?

Určitě můžete, ovšem s ohledem na epidemiologickou situaci se může stát, že dojde ke zdržení dodání knihy. O připravené MVS vás bude informovat knihovník, který s vámi domluví konkrétní datum a čas předání v našem Knižním okénku. Poplatek za MVS lze uhradit bankovním převodem dle bodu 6.


Pokud jste nenašli odpověď na vaši otázku, dejte nám prosím vědět :) Jsme tady pro vás každý všední den na telefonním čísle 554 610 905 nebo prostřednictvím e-mailu info@knihkrnov.cz.

 

Veškeré aktuální informace o provozu knihovny najdete na www.knihkrnov.cz nebo na facebook.com/knihkrnov

 

O knihovně

Naše oddělení

Jste tady poprvé?

Fotogalerie

TOPlist